Predrta guma še nikol ni bil dobr znak…

Ko že navsezgodej vstaneš in ugotoviš, da se je prejšn večer predrla guma, takoj veš, da te čaka še zanimivih nekaj dni. Še posebi, če misliš it na daljše potovanje z avtom ter veš, da rezerva ne bo optimalna rešitev. Najprej gruntaš kje se je sploh lahk predrla? Na avtocesti je bla še cela, ko sem parkiral pred blokom je bla pa že čist prazna.

Fukiš rokavičke
Na prvi pogled, me zjutraj ni čakala najboljša situacija, ko sem vstal. Zuni je bla megla, sončka se ni še nč vidlo. Toplo sm se obleku, potem pa počasi odrinu 7 nadstropij nižje, da to predrto gumo zamenam. Najprej si je blo treba gor dat fukiš rokavičke, da se nism umazal – zdj sm neki fini ratal. Rezervo mam zadi pod avtom, tko da je res umazana. Na slikci lahko desno od rezerve vidte še dvigalko.

Rezerva zadi pod avtom
Potem pa je treba to usrano rezervo, skup z dvigalko nekako spravit izpod avta. Najprej moraš v prtlažnku en šrauf odšraufat, da se nosilc rezerve spusti dol. Vzameš stran rezervo, spuliš dol še dvigalko in voila – pripravljen si, da zamenaš prazno gumo z mal manj prazno rezervo. Zdj ko maš vse lepo prštimano, greš lahko do prazne gume, podstavš pod prag nadvse močno in stabilno dvigalko in začneš dvigovat avto.

Ko skor čist do vrha avto dvigneš, vzameš ključ s katerim boš odtegnu šraufe. Ampak zdj je avto dvignen in ko probaš odšraufat gumo, se ti kolo samo v prazno vrti. Sej bi se vsedu v avto, dal v brzino pa potem odšraufal gumo, ampak se ti ne zdi preveč pametna ideja cukat pa rukat, medtem ko je avto na dvigalki. Zato se odločš, da spustiš dvigalko dol, tok da boš odtegnu šraufe in potem spet avto dvigneš. Ko je dvignen, hitr odšraufaš tiste šraufe in odstranš prazno gumo. Zdej si že half-way there.

Prazna guma odstranjena
Prazno gumo maš dol in opazš, da dvigalka mal postran stoji, ker si jo prej bl slabo podstavu, zato mal pohitiš z rezervo in jo daš čimprej nazaj. Ker te že pošteno v roke zebe, maš mal problemov nacilat tiste šraufe, da lepo sedejo v navoj, zato kar vidš mimoidoče, k se prikrito smejijo sami pri sebi. Teb pa prtisk sam narašča.

No počasi ti uspe dobit rezervo gor, vse šraufe zategnt, potem pa začneš avto spet spuščat dol. In ko je čist na tleh, daš dvigalko stran in ugotoviš, da rezerva pa tut ni lih med najbolj polnimi gumami na tem planetu. Skomigneš z rameni, naložiš vse orodje nazaj v avto in se odpraviš na najbližjo bencinsko, da predrto gumo napumpaš in poskusiš ugotovit zakaj je spustila. Ko si že tam, vpihneš mal zraka še v rezervo.

Roba naložena v prtlažniku
Pri meni je blo tko, da je bla na stranski steni gume 2cm razpoka. Seveda optimist kakršen sem, grem do najbližjega vulkanizerstva, če mi bojo lahk to zaflikal. Mojster pa kratkomalo skomigne z rameni, da se to pa ne da. Fino. Še en strošek – nova guma. Predvsem mi to zelo odgovarja, ker so skor cel teden prazniki, ker sem danes na Krvavcu, ker jutri in v četrtek še delam popoldne,… Nadvse čudovito pa je to, da grem v petek na Jahorino, ki je oddaljena okoli 600km. Ni najbolj fajn delat 1200km z rezervno gumo. Baje.

Countdown smo pa že zdavnaj zalaufal. Še 3 dni pa se gremo mal minglat med bosance. Ouje. Kok nas bojo pretepl – že vidm. Tole bo zaenkrat tut zadna objava pred novim letom, če nas pretepejo pa zakopljejo na kakšnem vrtu, je pa to zadnja objava sploh.